Известие

Collapse
No announcement yet.

Светнете невежия !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ами сега
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #17
      колега защо непровериш буксата на дебитомера, даже и самите кабели някъде може да има прекъсване
      ALFA ROMEO 155 T.SPARK 2.0 8V
      ALFA ROMEO 33 1.5 TI

      Comment


      • #18
        на тебе свети ли лампата за инжекциона
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #19
          Проверил си и е свободен прохода от изходната тръба дето смучи от атмосферата до кутията на филтъра?

          п.с.
          Дебитомер втора употреба! с нов се пробва
          97' Alfa Romeo 146 1.6 TS

          .....и тогава Ботев слязъл от Балкана със "Шмайзер" в ръка....

          Comment


          • #20
            пробва се с каквото има
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от WhitePower
              ами сега
              Сега като преди ти кво ше каеш
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от WhitePower
                на тебе свети ли лампата за инжекциона
                Не свети му резервата
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от WhitePower
                  пробва се с каквото има
                  Ми тури на твойта крана от студената вода и пробвай ко ше стане мое и да тръгне повече от 8 клапанова
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #24
                    За останалите - с колегата говорихме и ще дойде да видим колата, според мен също има кабелен проблем
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Информативно за кабела на дебитомера,нарочно го откачих,оборотите станаха неравномерни паднаха на (750 до 850 на празен ход) почва да кюфка и патка чудисе кво да прави.

                      А за пробата с нов дебитомер ще си помисля,те за втора употреба ми искаха 150лв

                      Входа на тръбата към филтъра е идеално чиста.
                      Лампа на инжекциона не свети.
                      Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                      159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                      NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                      Comment


                      • #26
                        А ако датчика за позицията на дроселовата клапа дава лъжовен сигнал и кара системата да бичи с богата смес?
                        Само предположение - при това не съвсем обмислено.
                        Alfa Romeo 155 1.7 TS '94

                        Comment


                        • #27
                          Доста теми изчетох във форума,има сходен проблем и там се е оказал датчик на топлия въздух. Просто предположение,вие как мислите? Каква е вероятноста?
                          Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                          159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                          NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от vovata
                            Доста теми изчетох във форума,има сходен проблем и там се е оказал датчик на топлия въздух. Просто предположение,вие как мислите? Каква е вероятноста?
                            Има голяма вероятност, но ако тръгнеш да сменяш всичко, защото евентуално може да има вероятност, то по-добре си купи друга кола
                            Щом си говорил с Бобо - ОК Отиди да я погледне и не се притеснявай - ще я излекува

                            И следващият път първо и прави диагностика на стенд и после купувай разни части
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Bobo
                              Ами Додо ти си достатъчно интелигентен и сам можеш да се сетиш че ако запушиш въздуха на колата дебитомера отчита по малко въздух и пуска по малко бензин Ако обаче запушиш въздуха и колата стане богата значи дебитомера си е ковнал на едно место още повече като махнеш филтъра обеднява сместта значи дебитомера си мери се едно и също и сместта се променя само ако механично намаляваш или увеличаваш въздуха
                              Е това трябваше да напишеш първоначално, а не да се палиш на някои хора
                              Или е блокирал дебитомера или някой датчик лъже ЕКУ-то и си праска богата смес
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Докато се чака да се види какви ще ги сътворим :
                                напрежението на куплунга на дебитомера при ПХ /850-900 об трябва да е 0,9 - 0,95 V при загрял двигател.
                                Самолета мърка така
                                Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
                                Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

                                Comment

                                Working...
                                X